برای کسب اطلاعات کامل به آدرس اینستاگرام و یا تلگرام ما مراجعه کنید.

درباره ما


همزمان با شیوع گسترده کرونا از اواخر سال 1398، فضای آموزشی کشور از جمله کلاس­های آمادگی کنکور دچار تغییرات گسترده شد. بخش عمده این تغییرات مربوط به جایگزینی آموزش حضوری با آموزش مجازی بود. همسو با این دگرگونی­ ها، اساتید گروه که تا قبل از این غالبا در موسسات آموزشی مشغول به فعالیت بودند، درصدد گسترش فعالیت­ های خود در قالب "گروه آموزشیTEFL Plan " برآمدند تا باعث دسترسی راحت ­تر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سراسر کشور به اطلاعات کامل رشته و همچنین کلاس­ های آموزشی گرایش آموزش زبان شوند. اگرچه گروه­ های تلگرامی MA TEFL PLAN و PhD TEFL PLAN از سال 94 مشغول فعالیت هستند، اما این گروه آموزشی از سال 98 با انجام اقدامات زیر بطور جدی تر وارد عرصه آموزش آنلاین شد:

    ۱. راه اندازی صفحه آموزشی اینستاگرام (tefl_plan)
   ۲. برگزاری کلاس ­های گروهی به شکل منظم و با هزینه کمتر نسبت به موسسات کنکور
   ۳. برگزاری کارگاه ­های یک روزه مانند حل تست، مصاحبه دکتری و غیره به منظور رفع فوری نیازهای داوطلبان
   ۴. برگزاری لایوهای اینستاگرامی با رتبه های برتر و اساتید
   ۵. ارائه مشاوره و برنامه ­ریزی تخصصی به شکل منسجم توسط رتبه برتر
   ۶. برگزاری کارگاه­ های روش تحقیق کاربردی، پروپوزال ­نویسی و مقاله­ نویسی برای دانشجویان ارشد و دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی
   ۷. ارائه خدمات دیگر شامل فایل منابع اصلی آزمون­ ها، دفترچه سوالات کنکور سال­ های قبل، آزمون­ های تالیفی و غیره

اساتید گروه آموزشی TEFL Plan

دکتر آرش سحرخیز
مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (رتبه ۶) خود را در دانشگاه علامه طباطبائی پشت سر گذاشت و سپس با رتبه ۳ آزمون ورودی دکتری در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد. او در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت می باشد. دکتر سحرخیز ۱۵ سال سابقه فعالیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را دارد. او در طی این سالها فعالیت هایی همچون تدریس در موسسات ماهان، مدرسان شریف، پوران پژوهش و پاسارگاد؛ طراحی و تولید تست در موسساتی همچون ماهان، مدرسان شریف و اکسین؛ و تالیف کتاب با موسسات پوران پژوهش و مدرسان شریف را در کارنامه خود ثبت کرده است.

دکتر جلیل فتحی فارغ‌التحصیل ارشد و دکتری آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. در کنکور کارشناسی ارشد رتبه ۱۱ و در آزمون ورودی دکتری رتبه ۱ را کسب نموده و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه کردستان است. او به طور حرفه ای به مدت ۱۵ سال به تدریس در حوزه کنکور آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در موسسات مختلف از جمله ماهان، مدرسان شریف، و پارسه پرداخته است. او علاوه بر تدریس به طور فعال در حوزه های مختلف آموزش زبان پژوهش نموده و مقالات متعددی در مجلات معتبر داخلی و خارجی منتشر نموده است. همچنین  کارگاههای متعدد مقاله نویسی و روش تحقیق در حوزه آموزش زبان را در سطح ملی و دانشگاهی برگزار نموده است.

دکتر علی درخشش فارغ‌التحصیل دکتری (رتبه ۴ آزمون ورودی) آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی است. او هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی پشت سر گذاشته است و در حال حاضر در هر دو دانشگاه علامه طباطبایی و شهید بهشتی مشغول به تدریس دروس تخصصی رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. دکتر درخشش نیز ۱۵ سال سابقه تدریس در حوزه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی را دارد و در موسسات ماهان، مدرسان شریف، پارسه و اکسین به تدریس، طراحی تست و مشاوره تخصصی پرداخته است. او علاوه بر این فعالیت ها مولف کتاب های متعددی در موسسات ماهان و مدرسان شریف می باشد.

مشاور تخصصی گروه آموزشی TEFL Plan

سپیده مهرآئین
دانشجوی دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه تهران است و کارشناسی ارشد خود را هم در همین دانشگاه سپری کرده است. او در هر دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری جزو رتبه های برتر رشته بوده است و سابقه مشاوره تخصصی در هر دو مقطع را از سال ۹۴ در موسسات ماهان، پارسه و مهستان دارد.  او علاوه بر این سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبائی و امیرکبیر را دارد. او در حال حاضر به عنوان کارشناس تولید محتوا و مشاور تخصصی در گروه آموزشی TEFL Plan و به عنوان مدرس و محقق در موسسات دیگر مشغول به فعالیت است.